Internet2005-03-15

Ofensywa portalu Interia.pl

Interia rozpoczęła kampanię reklamową komunikującą współpracę z Google

Interia.pl rozpoczęła kampanię reklamową prowadzoną pod hasłem "Przyjazny portal, z wyszukiwarką Google".

Kampania potrwa przynajmniej do czerwca, a jej celem jest budowanie świadomóści, że Interia posiada w swoich zasobach wyszukiwarkę Google uznawaną za najlepszą na świecie. Obejmuje telewizję, prasę, radio i internet. Kampania telewizyjna to spoty w TVN24, Vivie i MTV oraz plansze sponsorskie programów "Idol" i "Pierwsza miłość" w Polsacie. Kampania prasowa obejmuje: "Auto Świat", "Dlaczego", "Dzień dobry", "Elle", "Film", "Komputer Świat-Gry", "Komputer Świat", "Men's Health", "Newsweek", "PC World Komputer", "Razem", "Wprost" i "Życie Warszawy". Spoty radiowe pojawiają się w RMF FM i RMF Maxxx. Natomiast na działania w internecie składają się: silna akcja autopromocyjna w Interii oraz kampania na witrynach: www.KomputerSwiat.pl, www.Newsweek.pl i www.WirtualneMedia.pl.

Autor:MiMP

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter