Do emisji trafił kolejny spot konta internetowego w ING Banku Śląskim rozgrywający się w WiFi Expresie. Całą kampanię przygotowały firmy Brain i PanMedia Western.
Głównym bohaterem nowej reklamy ING Banku Śląskiego jest obcokrajowiec mówiący egotycznym językiem. Żeby uzyskać od innych pasażerów ważną informację, korzysta z tłumacza internetowego. Taki przekaz ma żartobliwie podkreślać, że posiadacze konta internetowego w ING Banku Śląskim nie płacą za przelewy w sieci ani korzystanie z bankomatów.
Nowa reklama jest drugą rozgrywającą się w pociągu nazwanym WiFi Express. W poprzednim spocie wystąpiła Beata Tyszkiewicz (zobacz tę reklamę), natomiast od lat związany z ING Marek Kondrat tym razem pojawił się tylko w zapowiedzi kampanii (obejrzyj ten spot).
Całą akcję przygotowały agencja reklamowa Brain (kreacja) oraz dom mediowy PanMedia (planowanie i zakup mediów).