PR2005-02-03

Nowy wizerunek Altacet Ice

Toolbox Creative Communications zajmie się tworzeniem wizerunku Altacetu Ice

Agencja Toolbox Creative Communications poprowadzi w roku 2005 kampanię public relations dla marki Altacet Ice. Do zadań agencji należy opracowanie strategii PR dla produktu na cały rok 2005. Działania komunikacyjne obejmą relacje z mediami i eventy.

- Znamy już dwie inne formy Altacetu – tabletki i żel. Sądzę, że nowy Altacet Ice w sprayu będzie doskonałym uzupełnieniem oferty – mówi Tomasz Malski, Dyrektor Zarządzający agencji Toolbox. – Będziemy kładli duży nacisk na odmłodzenie wizerunku brandu. Skupimy się również na promowaniu aktywnych form wypoczynku, podkreślając to, jak ważna jest troska o bezpieczeństwo podczas uprawiania sportu.

Twarzą Altacetu został utalentowany polski sportowiec, Artur Haber. Haber zajmuje się narciarstwem carvingowym i będzie promował markę podczas zbliżających się Mistrzostw Świata. Artur Haber został uznany za najlepszego narciarza sezonu 2002/2003.

Autor:masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter