Z początkiem grudnia br. szefem działu OMG Digital został Torsten Hekkelstrand obejmując stanowisko Group Account Director.
Do jego obowiązków należeć będzie przede wszystkim rozwijanie działu - zespołu i jego kompetencji w realizacji niestandardowych działań w planowaniu kampanii internetowych.
Kariera zawodowa Hekkelstranda w Polsce trwa od prawie 5 lat. Przez 2 lata (2003-2005) odpowiadał za kompleksową obsługę marki Philip Morris pracując w ARC Worldwide. Następnie , zanim dołączył do zespołu OMG, w JWT tworzył dział interaktywny będąc odpowiedzialnym jednocześnie za projekty dla marki Knorr w Polsce i regionie CEE, a także za obsługę m.in. Shell, HSBC czy Polkomtela.
Torsten Hekkelstrand jest pół Duńczykiem - pół Norwegiem, a jego dotychczasowe blisko 10-letnie doświadczenia zawodowe sięgają także poza Europę. We wcześniejszych latach pracował także w Szanghaju, a zanim przyjechał do Polski - w Szwecji.
Hekkelstrand zastąpił na tym stanowisku Marcina Barcińskiego, który z końcem listopada postanowił zmienić kierunek swojej kariery zawodowej.