Internet2014-03-14

Nowy sposób wyświetlania linków w Google+

Ostatnie zmiany w serwisie społecznościowym Google+ wprowadziły nowy sposób wyświetlania linków publikowanych w strumieniu oraz osadzanych na stronach www.

Nowy sposób wyświetlania kładzie większy nacisk na obrazki, które teraz mają większe rozmiary i zajmują całą szerokość boksu. Od tytułu oddziela je ząbkowana linia. Całość swoją stylistyką przypomina nietuzinkową papeterię, a także nawiązuje do sposobu wyświetlania linków na Facebooku czy Twitterze.

 

 

 

Delikatnym przeobrażeniom uległa również typografia. Pod tytułem umieszczono nazwę publikującej post strony z możliwością szybkiego dodania jej do swoich kręgów. Całą strukturę zamyka fragment treści witryny, do której prowadzi link.

Nowy sposób wyświetlania obejmuje jedynie strony, które dysponują obrazkami o wyższej rozdzielczości. W przypadku pozostałych linków stosowana jest dotychczasowa forma.

Serwis społecznościowy Google+ zdobywa coraz większą popularność w Polsce - pod koniec ubiegłego roku odwiedzało go ok. 4 mln internautów miesięcznie (przeczytaj o tym więcej).

Autor:tp

Więcej informacji:Google+

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter