Reklama 2009-08-20

'Nowy rock szkolny' w kampanii Real (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania szkolnej oferty sieci Real. Akcja przebiega pod hasłem "Nowy rock szkolny".

Startująca właśnie kampania sieci Real reklamuje dostępne w niej artykuły szkolne, podkreślając, że zakupy w tych sklepach dzięki dobrej nawigacji są przyjemnością. Kreacja pod hasłem "Nowy rock szkolny" jest utrzymana w dziecięcej konwencji, pokazując uczniów dających popis swoich muzycznych umiejętności z wykorzystaniem artykułów szkolnych imitujących określone instrumenty.




Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV 4, stacje z pakietu At Media), internecie (Onet.pl i real.pl), sklepach Real (działania i materiały POS) oraz na outdoorze. Kreację kampanii - zaplanowanej do 4 września - przygotowała agencja reklamowa 4Frame, a planowaniem i zakupem mediów Real zajął się we własnym zakresie.

Autor: tw

Więcej informacji: Real

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE () DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas