Reklama 2007-07-24
0

Nowy produkt Nestle

23 lipca ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Jojo żelek Super Cola, nowego produktu Nestle adresowanego do dzieci w wieku szkolnym.

Spot TV jest przygotowany w postaci kreskówki,, wykorzystując najnowsze trendy animacji 2D.

Kampania reklamowa JOJO Super Cola potrwa do końca sierpnia i obejmować będzie stacje ogólnopolskie TVP, Polsat a także stacje dziecięce: Cartoon Network, ATKids, Animal Planet.

jojolklklkl

Oprócz spotu TV założono również sponsoring programów dla dzieci.

Kampanię telewizyjną przygotowała agencja LOWE GGK Warszawa.

Stopka produkcyjna:
Klient: Nestle Polska SA
Kluczowe osoby odpowiedzialne za projekt ze strony klienta:
Paweł Patyra - Confectionary Business Director
Marzena Maciąg-Urbańska - Brand Manager
Agencja: LOWE GGK Warszawa
Zespół Client Service: Maciej Łapiński, Renata Hejduk
Zespół kreatywny (copywriter, art director): Piotr Dugin, Anna Nałęcka
Dyrektor Kreacji: Kinga Grzelewska
Reżyser animacji: Leszek Nowicki.

Autor:

Więcej informacji: Nestle

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas