Reklama2005-02-23

Nowy klient Saatchi & Saatchi

Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na full-serwisową obsługę budżetu marki Nałęczowianka dystrybuowanej przez koncern Nestle Waters Polska

Przetarg rozpoczął się w grudniu 2004 r. i został rozstrzygnięty w bieżącym tygodniu. Poza Saatchi & Saatchi brały w nim udział agencje: DDB Warszawa i Ad Fabrika FCB. Umowa ma charakter długoterminowy.

Planowaniem i zakupem mediów dla Nałęczowianki zajmuje się dom mediowy Universal McCann, a za działania PR związane z tą marką odpowiada agencja 180 ° PR.

Nałęczowianka należy do segmentu wód premium. Według ACNielsen w grudniu 2004 r. udział ilościowy marki Nałęczowianka w rynku wód wyniósł 10,9 proc. co dało jej drugie miejsce.

Autor:masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter