Agencja BEST image PR rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi klientami: Skross oraz Printcom.
Celem podjętych działań będzie promocja wizerunku firm i oferowanych produktów przez kontakty z mediami.
Umowy zostały podpisane na czas nieokreślony.
Agencja BEST image PR rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi klientami: Skross oraz Printcom.
Celem podjętych działań będzie promocja wizerunku firm i oferowanych produktów przez kontakty z mediami.
Umowy zostały podpisane na czas nieokreślony.
Czy TVN24+ odniesie sukces? „Do tej pory ołtarzem w grupie była telewizja”
Netflix kończy opowieść o mordercy z serialu „Ty”. Czy Joe Goldberg to Dexter Morgan dla zakochanych?
Andrzej Stankiewicz w TVP Info. Ilu widzów ma jego "Stan wyborczy"?
Chalidow kontra bohater "The Office PL". Zaskakująca promocja Canal+
Pogrzeb papieża Franciszka. Kiedy i gdzie oglądać transmisję?
Max zaczyna walkę ze współdzieleniem kont. Jest dodatkowa opłata