GonnaBe wygrała przetarg na obsługę reklamową leku Bicalutamidefirmy Polpharma.
Bicalutamide to lek na receptę z grupy leków urologicznych,przeznaczony dla mężczyzn chorych na raka prostaty.
Kampania została oparta na przesłaniu, że życie jest piękne iwarto z niego korzystać. W tym właśnie celu zastosowano mocnehasło "Carpe diem. Chwytaj dzień".
Do zadań agencji należy przygotowanie wszelkich materiałówinformacyjnych i promocyjnych dla lekarzy min.: ulotek, folderów,naklejek i teczek.
Dodatkowo dla obsługiwanych leków psychiatrycznych Zotral iRyspolit przygotowano nowe visuale. GonnaBe zaprojektowała też folder zbiorczy dla wszystkich leków Polpharmy stosowanych wpsychiatrii, oparty na wygodnym układzie kalendarza z oddzielnymizakładkami dla każdego z leków.
GonnaBe współpracuje z Polpharmą od lutego 2006 roku. Agencjazajęła się kompleksową obsługą wszystkich leków psychiatrycznych idermatologicznych, jak również wybranych leków z grupyurologicznych, w tym Cipronexu, dla którego przygotowała keyvisual, reklamy prasowe oraz zestawy materiałów dla lekarzy takichjak: ulotki, foldery, naklejki, zakładki i kalendarze.
Projekty materiałów przygotowuje dział kreacji GonnaBe,kierowany przez Creative Directora Rafała Korulczyka. Obsługąklienta po stronie agencji zajmuje się Account Manager AgataKaczor. Polpharmę reprezentuje Agata Łapińska, Grzegorz Firczyk iAndrzej Wodecki.