Ruszyła nowa sprzedażowa kampania reklamowa Cyfry+ komunikująca najnowszą promocyjną ofertę platformy. Na jej potrzeby został zrealizowany spot pt. "Tunel", w którym wystąpił laureat konkursu odbywającego się latem. Claim akcji brzmi "Technologia+emocje".
Nowa oferta sprzedażowa platformy to abonament za połowę ceny przez 12 miesięcy, dekoder za zero zł (darmowe użytkowanie) oraz Canal+ i HBO bezpłatnie przez 100 dni (trzy miesiące + prorata), a następnie za pół ceny przez kolejnych pięć miesięcy. Dodatkowo w promocji Cyfra+ oferuje nowym abonentom opcje HD oraz serwis HBO Digital za pół ceny przez 12 miesięcy.
W spocie, wykorzystywanym w kampanii, w postać jednego z członków zespołu Cyfry+ wcielił się laureat konkursu, w którym można było wygrać udział w reklamie platformy. Castingi do tej roli odbywały się w 18 miastach Polski w okresie od 4 lipca do 30 sierpnia br. Były one częścią cyklu letnich weekendowych imprez Lata przebojów Radia Zet i tygodnika "Gala". W castingach wzięło udział ponad 500 osób.