Reklama2012-10-24

„Now Playing” w jesiennej kampanii Converse

Ruszyła kampania reklamowa butów Converse z zamszowej i skórzanej linii. Akcję przygotowała dystrybuująca je firma AmerSport Group wspólnie z domem mediowym PRO Media House.

Kampania zamszowej i skórzanej linii obuwia Converse przebiega pod hasłami „Now Playing in Suede” i „Now Playing in Leather”, które wskazują na silne związki marki z muzyką.

Akcja - zaplanowana do listopada - obejmuje internet (serwisy muzyczne, rozrywkowe i skierowane do studentów) oraz outdoor (citylighty i siatki wielkoformatowe w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Trójmieście).

 

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Autor:tw

Więcej informacji:Converse

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter