Reklama2006-06-01

Nivea klientem Media Explorer

Nivea Polska SA w zakresie monitorowania mediów jako swojego partnera wybrała Media Explorer.

Oferta skierowana do nowego Klienta, została indywidualnie dopasowana i poszerzona o analizy ilościowe oraz raporty.

NIVEA Polska SA to firma należąca do międzynarodowej Grupy Beiersdorf. Marka NIVEA jest rozpoznawana na  świecie i niezmiennie darzona zaufaniem w blisko 150 krajach. Dzisiaj marką NIVEA objęte są produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, pielęgnacji i stylizacji włosów, dezodoranty, produkty dla mężczyzn, pomadki do ust, produkty do kąpieli i pod prysznic, produkty do pielęgnacji niemowląt oraz produkty do opalania.  

Media Explorer oprócz kompleksowego monitoringu mediów (prasa, internet) dla NIVEA Polska SA będzie sporządzała analizy i raporty, które analitycy Media Explorer przygotowują  w oparciu o zgromadzone przekazy medialne. Wspomniane analizy dotyczą ilości publikacji dostępnych w mediach na  temat poszczególnych produktów firmy. Sporządzane raporty dostarczają Klientom informacji na temat obecności ich firmy/marki w mediach. 

Autor:kk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter