Do emisji trafił nowy spot promujący piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Nie ma jak dwa szybkie Żubry”. Kampanię przygotowały firmy marketingowe PZL, OTO Film, Juice, Platige Image i Tailor Made PR.
Spot pokazuje, jak dwa żubry biegnąc szybko, rozganiają liście i ściółkę leśną, dzięki czemu wiewiórki nie muszą dłużej szukać żołędzi. Podsumowuje to hasło „Nie ma jak dwa szybkie Żubry”.
- Najnowsza reklama z dwoma szybkimi żubrami to zapowiedź i zwiastun działań, które marka rozpocznie w marcu tego roku - informuje Maciej Kuś, junior brand manager Żubra w Kompanii Piwowarskiej.
Poprzedni spot marki, dostępny tylko na jej fanpage’u facebookowym, pokazywał od środka stado żubrów, a wcześniejszy obrazował hasło „Najlepszy efekt daje wychylenie Żubra”.
Nowa reklama została na razie udostępniona na Facebooku, a od początku marca będzie emitowana w telewizji.
Kreacją spotu zajęła się agencja PZL, wyreżyserował go Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem - studio Juice, a postprodukcją - dom produkcyjny Platige Image.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a za działania public relations i w social media - agencja Tailor Made PR.