Internet 2014-07-21
0

Nf.pl przechodzi do sieci Adexon

Sieć reklamowa i platforma adexchange Adexon rozpoczęła współpracę z serwisem Nf.pl (Nowoczesna Firma). Ma wyłączność na sprzedaż reklamy sieciowej i agencyjnej w witrynie.

- Nf.pl dołączy do naszego nowopowstałego pakietu biznesowego, który oferujemy w sprzedaży bezpośredniej, ale również w modelu automatycznym, co jest całkowitą nowością na polskim rynku - opisuje Łukasz Skawiński, head of agency sales w Adexon.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony, w efekcie wygranego przez Adexon konkursu ofert.

Poprzednio Nf.pl była obsługiwana w tym zakresie przez Evolution Media Net.

W kwietniu br. serwis Nf.pl zanotował 839,3 tys. użytkowników i 7,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor: tw

Więcej informacji: Nf.pl, Nowoczesna Firma, Adexon

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter