Reklama2012-11-13

Netia wybiera Value Media w miejsce ZenithOptimedia Group

Value Media wygrał przetarg mediowy na obsługę działań internetowych Netii. Poprzednio zajmował się tym ZenithOptimedia Group.

- Mamy nadzieję, iż współpraca z nowym domem mediowym, specjalizującym się w mediach on-line, pozwoli nam na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników sprzedaży, realizowanych przez e-commerce, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów dotarcia do grupy docelowej - tak współpracę z Value Media zapowiada Arkadiusz Krokowski, kierownik ds. komunikacji internetowej w Netii. Operator podkreśla, że zdecydował się wydzielić swój budżet marketingowy w internecie do osobnej obsługi, ponieważ e-commerce zapewnia coraz większą część sprzedaży firmy.

Netia nie informuje, które inne domy mediowe brały udział w tym przetargu. Umowa z Value Media została podpisana na cały przyszły rok. Przez ostatnich kilka lat obsługą mediową całego budżetu reklamowego operatora zajmował się ZenithOptimedia Group.

Autor:tw

Więcej informacji:Netia

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter