Udział Netii w rynku szerokopasmowego dostępu do internetu wynosił 11,1 proc. na koniec III kw., poinformowali przedstawiciele spółki w czwartek.
Na koniec II kw. udział Netii w tym rynku kształtował się na poziomie 10,7%, a przed rokiem - 9,0%. Netia ocenia, że w III kw. jej udział w nowych przyłączeniach netto wyniósł 36%, a w okresie I-III kw. - 31%.
"Netia osiągnęła po raz kolejny dobre wyniki w III kw. 2010 r., powiększając bazę klientów usług szerokopasmowych o kolejne 30 tysięcy do łącznej liczby 654 tysięcy klientów na dzień 30 września 2010 r. Stale powiększamy nasz udział w rynku usług szerokopasmowych, który wyniósł ok. 36% we wzroście całego rynku w ciągu kwartału i szacujemy, że obecnie nasz łączny udział w rynku usług szerokopasmowych wynosi 11,1%" - powiedział prezes Mirosław Godlewski na konferencji prasowej.
Netia podtrzymała w czwartek prognozę, która zakłada, że na koniec roku będzie miała ponad 700 tys. klientów usług szerokopasmowych.
Narastająco w I-III kw. 2010 roku spółka miała 42,32 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 10,40 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1175,14 mln zł wobec 1119,62 mln zł.