Reklama 2016-04-13
0

Nestlé „porusza Polskę” w kampanii promującej aktywność fizyczną

Nestlé Polska zaczęła kampanię społeczną pod hasłem „Nestlé porusza Polskę” zachęcającą do aktywności fizycznej. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja 4Frame i dom mediowy MEC.

- W tym roku świętujemy 150-lecie istnienia Nestlé na świecie. W działania firmy od zawsze wpisana była troska nie tylko o jakość produktów, ale i o podnoszenie jakości życia konsumentów. Dlatego też ten jubileusz postanowiliśmy świętować w Polsce aktywnie - wyjaśnia koncepcję kampanii James Knott, dyrektor działu rozwoju kategorii i kanałów sprzedaży w Nestlé Polska.

W ramach akcji rozpoczęto konkurs „Nestlé porusza Polskę - Porusz swoją okolicę”, w którym gminy mogą zgłaszać lokalizację pod budowę siłowni plenerowych (Nestlé ufunduje 16 takich siłowni, po jednej w każdym województwie). Na stronie Nestleporusza.pl trwa głosowanie na zaproponowane lokalizacje.

Ponadto akcja obejmie szereg innych działań mających na celu zachęcenie osób i społeczności lokalnych do aktywności fizycznej. Reklamy będą emitowane m.in. w telewizji.

Koncepcję kampanii oraz reklamy i stronę internetową na jej potrzeby przygotowała agencja 4Frame. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

Więcej informacji: Nestlé

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas