Reklama2007-02-22

Neostrada w wersji 'no limit'

O zniesieniu limitów Neostrada tp informuje specjalna kampania reklamowa przygotowana przez Testardo Red Cell.

Wczoraj ruszyła najnowsza kampania reklamowa Neostrada w wersji 'no limit'. Osią reklamy jest hit zespołu 2 Unlimited „No limit”.

           

Zniesienie limitu transferów będzie komunikowane przez kilka najbliższych tygodniach w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i radiowych (RMF, Radio Zet), prasie, czołowych polskich portalach internetowych (Onet.pl. WP.pl. Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kampanię przygotowali:
Przedstawiciel klienta: Anita Bereza
Przedstawiciel agencji: Katarzyna Szewczuk
Copywriter: Stanisław Benedykt Warwas
Dyrektor artystyczny: Aleksander Januszewski
Dyrektor kreatywny: Paweł Niezgoda
Reżyseria: Marcin Ziębiński
Studio: ITI

Autor:kk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter