Reklama 2008-06-17
0

NBA podpisała umowę reklamową z Right Guard

Amerykańska zawodowa liga koszykówki NBA (National Basketball Association) zawarła nowe, wieloletnie porozumienie marketingowe z marką Right Guard.

W ramach tego porozumienia Right Guard będzie oficjalnym dezodorantem ligi - informuje serwis Mediaweek.

Jednocześnie twarzą marki będzie zawodnik drużyny New Orleans Hornets Chris Paul. Pojawi się on m.in. w prasowych i telewizyjnych reklamach w trakcie finałów NBA, w których rywalizują ekipy Boston Celtics i Los Angeles Lakers.

Porozumienie obejmuje również promocje w sklepach organizowane wspólnie przez obie strony. Marka dezodorantu dla mężczyzn będzie też silnie obecna na oficjalnej witrynie internetowej ligi, jak również w trakcie przyszłorocznego Meczu Gwiazd NBA i rozgrywek play-off.

źródło: Mediaweek

Autor: km

Więcej informacji: NBA, Right Guard

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas