Reklama2012-10-01

Natchnienie z natury w kampanii frytek McCain

Rusza outdoorowa kampania reklamowa frytek McCain. Akcję, prowadzoną pod hasłem „W naturze znajdujemy natchnienie do tworzenia wyjątkowych frytek”, przygotowały firma McCain przygotowała wspólnie z ZenithOptimedia Group i Fleishman-Hillard.

Rozpoczynająca się właśnie kampania frytek McCain podkreśla ich naturalne pochodzenie - to że są produkowane ze starannie wyselekcjonowanych ziemniaków pochodzących z kontrolowanych upraw oraz specjalnej mieszanki olei słonecznikowych. Ponadto celem reklam jest zbudowanie trwałego skojarzenia pomiędzy marką McCain a wysoką jakością jej produktów.

Akcja - zaplanowana na październik i listopad - obejmuje billboardy w 10 największych miastach, m.in. Krakowie, Lublinie, Łodzi, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu.

Planowaniem i zakupem nośników na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group, a działania public relations prowadzi agencja Fleishman-Hillard.

Autor:tw

Więcej informacji:McCain

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter