Reklama 2009-09-08
0

Najwięcej na transmisjach Tour de Pologne zyskał Fiat

Dzięki obecności samochodów w transmisjach z wyścigu kolarskiego Tour de Pologne firma Fiat zyskała prawie pół miliona złotych - wynika z danych Pentagon Research. Wszystkie marki motoryzacyjne były pokazywany podczas tych relacji ponad 850 razy.

Badanie przeprowadzone przez Pentagon Research pokazuje, że Fiat zdominował w branży motoryzacyjnej promocję typu produkt placement podczas relacji z tegorocznego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Logo tej firmy na samochodach technicznych towarzyszących zawodnikom było prezentowane na wizji dokładnie 643 razy - łącznie przez prawie 1,5 godziny, osiągając ekwiwalent reklamowy w wysokości 473 tys. zł.

Zdecydowanie niższe zyski promocyjne uzyskali w ten sposób inni producenci samochodów. I tak Skoda osiągnęła ekwiwalent reklamowy 49,5 tys. zł (85 ekspozycji), Kia - 36,5 tys. zł (51 ekspozycji), a Volkswagen - 22 tys. zł (38 ekspozycji). Ogółem loga firm motoryzacyjnych na samochodach technicznych były pokazywane 864 razy, a wartość reklamowa tych ekspozycji wyniosła prawie 600 tys. zł. Badanie zrealizowane przez Pentagon Research obejmuje transmisje z Tour de Pologne i poświęcone mu fragmenty programów sportowych w TVP1, TVP2, paśmie wspólnym TVP Info, TV Polonia, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsacie, Polsacie Sport i TV4.

Autor:

Więcej informacji: Fiat, Tour de Pologne

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas