Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Serwisy Onetu i RASP zanotowały aż 1,5 mln użytkowników i 28,7 mln odsłon więcej niż strony Onetu rok wcześniej. Witryny Money.pl zyskały w ciągu roku 360 tys. real users, ale straciły 3 mln odsłon, a strony Wirtualnej Polski zyskały 205 tys. real users, tracąc 12 mln odsłon.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 488 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,65 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Onet z RASP zanotował 1,71 mln real users i 49 mln odsłon więcej niż sam Onet rok wcześniej. Wirtualna Polska zyskała w skali roku 750 tys. real users i 15 mln odsłon, Gazeta.pl - 765 tys. real users i 29 mln odsłon, a Polskapresse - aż 1,67 mln real users i 22 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał w skali roku prawie 2 mln polskich użytkowników. Strony Onetu i RASP miały 1,14 mln real users więcej, ale 82 mln odsłon mniej niż witryny Onetu we wrześniu ub.r. Serwisy Grupy o2 straciły 750 tys. real users i aż 143 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Motoryzacja
Allegro z GG miało aż 1,88 mln użytkowników i 256 mln odsłon więcej niż samo Allegro rok wcześniej, natomiast Onet z RASP - 1,35 mln real users i 15,5 mln odsłon więcej niż Onet we wrześniu ub.r.
Zobacz tabelę
Budownictwo i nieruchomości
Strony Allegro i GG zanotowały aż 1,41 mln real users i 62 mln odsłon niż same serwisy Allegro rok wcześniej. Natomiast witryny Polskapresse zyskały w ciągu roku 1,06 mln real users.
Zobacz tabelę
Edukacja
Wikipedia przyciągnęła 1,1 mln więcej polskich użytkowników niż we wrześniu ub.r. Strony Google zyskały 390 tys. real users, a Zadane.pl - 500 tys.
Zobacz tabelę
Erotyka
Redtube zyskał w skali roku 205 tys. polskich użytkowników, Pornhub - 590 tys., a Xhamster - 790 tys.
Zobacz tabelę