Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu z tej kategorii miały ok. 150 tys. użytkowników mniej niż w styczniu, a serwisy Money.pl i Next Infor- po ok. 200 tys. mniej. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 435 tys. internautów, wykonując 2,7 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Serwisy informacyjno-publicystyczne WP i Orange zyskały w skali miesiąca ponad 250 tys. użytkowników i 20 mln odsłon, a Onetu - ok. 270 tys. użytkowników i prawie 30 mln odsłon. Za to strony Gazeta.pl zanotowały podobne wyniki jak w styczniu, a witryny Polskapresse i Mediów Regionalnych - wyraźne spadki odwiedzalności.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło ok. 350 tys. polskich internautów mniej niż miesiąc wcześniej. Strony o2.pl miały prawie 100 tys. użytkowników i 35 mln odsłon mniej. Za to serwisy Onetu oraz WP.pl i Orange zyskały po ok. 300 tys. real users.
Zobacz tabelę
Motoryzacja
Strony motoryzacyjne Allegro.pl miały minimalnie więcej użytkowników niż w styczniu i prawie 15 mln odsłon mniej. Natomiast serwisy Onetu z tej kategorii zyskały ponad 250 tys. real users, a witryny WP i Orange straciły ich prawie 200 tys.
Zobacz tabelę
Budownictwo i nieruchomości
Liderujące w tej kategorii strony Gazeta.pl i Muratora miały po 40-80 tys. użytkowników więcej, za to nieznacznie mniej odsłon. Natomiast otodom.pl stracił w skali miesiąca ponad 100 tys. real users i 5 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Edukacja
Wikipedia zanotowała 600 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, strony edukacyjne Gazeta.pl - prawie 400 tys. użytkowników i 6 mln odsłon mniej. Za to serwisy Google z tej kategorii i zadane.pl miały po ok. 100 tys. real users więcej.
Zobacz tabelę