Reklama 2008-12-01
0

Najlepsi i najgorsi reklamodawcy według PTC

Stowarzyszenie Parents Television Council (PTC) uznało firmę Coca-Cola za najlepszego telewizyjnego reklamodawcę.

PTC co roku opracowuje raport, w którym zamieszcza ranking reklamodawców oparty na tym jak często sponsorują oni rodzinne programy telewizyjne w porównaniu do programów zawierających treści seksualne, przemoc czy profanację - informuje serwis TVWeek.

Za Coca-Colą na liście dziesięciu najlepszych reklamodawców znalazły się kolejno: Clorox, Century 21 Real Estate, H&R Block, Ferrero, CVS Caremark, Whirlpool, Hershey, State Farm oraz Hewlett-Packard. W ubiegłym roku na czele rankingu była firma Procter & Gamble, podczas gdy Coca-Cola zajmowała dziewiątą pozycję.

Tymczasem za najgorszego reklamodawcę PTC uznało firmę General Motors, która w zeszłym roku była tutaj na drugim miejscu. Za GM uplasowały się: Nissan, L'Oreal USA, Pepsi-Cola, GlaxoSmithKline, Reckitt Benckiser, Target, Kohl's, Verizon Communications oraz Toyota (ubiegłoroczny numer 1).

źródło: TVWeek

Autor: km

Więcej informacji: PTC

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas