Stowarzyszenie Parents Television Council (PTC) uznało firmę Coca-Cola za najlepszego telewizyjnego reklamodawcę.
PTC co roku opracowuje raport, w którym zamieszcza ranking reklamodawców oparty na tym jak często sponsorują oni rodzinne programy telewizyjne w porównaniu do programów zawierających treści seksualne, przemoc czy profanację - informuje serwis TVWeek.
Za Coca-Colą na liście dziesięciu najlepszych reklamodawców znalazły się kolejno: Clorox, Century 21 Real Estate, H&R Block, Ferrero, CVS Caremark, Whirlpool, Hershey, State Farm oraz Hewlett-Packard. W ubiegłym roku na czele rankingu była firma Procter & Gamble, podczas gdy Coca-Cola zajmowała dziewiątą pozycję.
Tymczasem za najgorszego reklamodawcę PTC uznało firmę General Motors, która w zeszłym roku była tutaj na drugim miejscu. Za GM uplasowały się: Nissan, L'Oreal USA, Pepsi-Cola, GlaxoSmithKline, Reckitt Benckiser, Target, Kohl's, Verizon Communications oraz Toyota (ubiegłoroczny numer 1).
źródło: TVWeek