Telewizja 2016-10-11
10

Najchętniej oglądane programy śniadaniowe. Liderem „Dzień dobry TVN”

Magdalena Molek, Marcin Meller / Fot. Bartosz Krupa/East News Magdalena Molek, Marcin Meller / Fot. Bartosz Krupa/East News

W zeszłym miesiącu największą oglądalność spośród programów śniadaniowych miało „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten zanotował jednak spadek widowni, tak jak „Pytanie na śniadanie”. Zyskał tylko nadawany w Polsacie „Nowy Dzień”.

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że we wrześniu 2016 roku średnia oglądalność magazynu „Dzień dobry TVN”  (emisja w TVN od poniedziałku do soboty o godz. 8.00 i w niedziele o 8.30) wyniosła 471 tys. osób przy 10,88 proc. udziału w rynku w grupie 4+. Program miał o 89 tys. widzów mniej niż rok wcześniej (wówczas w soboty zaczynał się on o 8.30).

Drugie miejsce należało do konkurencyjnego „Pytania na śniadanie” TVP2 (emisja od poniedziałku do piątku o 8.00 i w soboty o 7.30), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 325 tys. osób, co przełożyło się na 8,34 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn Dwójki śledziło 370 tys. widzów przy udziale wynoszącym 8,94 proc. (był on pokazywany również w niedziele o 8.30, a wydania sobotnie zaczynały się o 8.00).

Trzecie miejsce zajął magazyn „Nowy dzień”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. We wrześniu br. jego widownia wyniosła 289 tys. osób, a jego udział wyniósł 13,19 proc. Program ten względem analogicznego okresu ub.r. zyskał 19 tys. widzów.

Zobacz tabelę

Autor: Michał Kurdupski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (10) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas