Nowy serial TVN „Na noże” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,49 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Produkcja „Na noże” na antenie TVN pokazywana jest w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 4 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków serialu wyniosła 1,49 mln osób, co przełożyło się na 10,56 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 23,51 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony”. Gorzej od TVN wypadają: Polsat (9,26 proc.; „Kabaret na żywo” i początek serialu „CSI: Cyber”) i TVP2 (6,16 proc.; filmy fabularne).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
![]() |
Jesień w TVN: nowy serial obyczajowy, premierowe reality shows i kontynuacja znanych formatów
|
Akcja „Na noże” rozgrywa się w świecie kucharzy, kulinarnych ekspertów i entuzjastów. Głównym bohaterem serialu jest kucharz Jacek (w tej roli Wojciech Zieliński), który postanawia otworzyć własną restaurację.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.