Dzięki umiejscowieniu przez TVP 2 dwóch emisji tego samego odcinka serialu "Na dobre i na złe" w atrakcyjnych pasmach, ma on łącznie o ok. 2,7 mln widzów więcej niż rok temu - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Od stycznia br. premiery serialu nadawane są w piątki o 20.10. 12 odcinków wyemitowanych dotychczas o tej porze obejrzało średnio 4,65 mln widzów, co dało Dwójce 28,91 proc. udziału w grupie 4+ i 24,02 proc. w 16-49. Wśród wszystkich widzów stacja była w tym czasie liderem oglądalności.
Niewiele mniejszą widownią od premier cieszyły się niedzielne
powtórki, nadawane o 16.00. Oglądało je średnio 4,38 mln osób przy
udziale wynoszącym odpowiednio 34,03 proc. i 31,43 proc. Także
wtedy TVP 2 zgarniała największą część rynku telewizyjnego.
.
Łączna średnia widownia premier i powtórek "Na dobre i na złe"
wyniosła zatem ponad 9 mln osób. W analogicznym okresie ubiegłego
roku, gdy premierowe epizody serialu pokazywano w niedziele o 16.00
i nie było emisji piątkowych, serial śledziło 6,28 mln widzów, co
dawało Dwójce 49,53 proc. udziału w 4+ i 43,86 proc. w 16-49 i
oczywistą pozycję lidera.
Dzięki zmianie dnia i godziny emisji premierowego odcinka, serial zyskał także pod względem wpływów reklamowych. Mimo tego, że obecne premiery w piątki mają mniej widzów niż zeszłoroczne premiery w niedziele, przyniosły do tej pory stacji 7,04 mln zł wpływów reklamowych (dane za 12 odcinków) zaś przychody z reklam przy premierowych odcinkach w analogicznym okresie ub.r. (w sumie nadano w nim 14 epizodów, czyli o dwa więcej) były niższe i wyniosły 6,66 mln zł.
Oglądalność "Na dobre i na złe" odcinek po odcinku
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji
programu
Zobacz tabelę
Profil widowni "Na dobre i na złe"
Zobacz tabelę