Reklama 2014-04-01
0

„Muzeum niezrealizowanych marzeń” reklamuje pożyczkę w Pekao SA (wideo)

Rozpoczęła się kampania Banku Pekao SA reklamująca ekspresową pożyczkę gotówkową. Działania przygotowały i koordynują McCann Worldgroup oraz MediaCom.

Koncept kreatywny reklamy opiera się na założeniu, że nie należy odkładać realizacji marzeń na później. Akcja spotu dzieje się w muzeum niezrealizowanych marzeń, po którym potencjalnych klientów oprowadza kustosz, przedstawiając przedmioty obrazujące niespełnione pragnienia.

Działania startują 1 kwietnia i potrwają do końca maja. Sport emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat). Za kreację kampanii odpowiada McCann Worldgroup, zaś za zakup mediów MediaCom.

Autor: jj

Więcej informacji: Bank Pekao, kredyt gotówkowy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter