"HollyVOD w Twoim domu" - pod takim hasłem ruszyła ogólnokrajowa kampania reklamowa operatora cyfrowej telewizji kablowej Multimedia Polska, a wraz z nią promocja dla nowych abonentów sieci.
Poprzez hasło "HollyVOD w Twoim domu" operator chce przede wszystkim promować swoją flagową usługę, czyli cyfrową telewizję kablową z funkcjonalnością wideo na żądanie (VoD), którą oferuje jako jedyny operator kablowy w Polsce.
Kampania obecna jest na antenie ogólnopolskich telewizji, stacji radiowych i internetu. Dodatkowo reklamy pojawią się na autobusach i tramwajach w 26 miastach i na wielkoformatowych siatkach. Zaplanowane są także działania BTL (akcje promocyjne i ulotki) oraz marketing bezpośredni.
Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Panmedia Western.
Kampanii towarzyszy promocja skierowana do nowych abonentów Multimedia Polska. W jej ramach przez trzy miesiące mogą oni oglądać cztery cyfrowe pakiety operatora (Basic, Kids, Film i Adult) za połowę ceny (29 zł), przez ten sam okres mieć dostęp do pakietu HD z czterema stacjami za darmo i obejrzeć dwa filmy w ramach usługi VoD, także bez opłat.