Reklama 2009-01-22
0

Multimedia promują się hasłem 'HollyVOD w Twoim domu'

"HollyVOD w Twoim domu" - pod takim hasłem ruszyła ogólnokrajowa kampania reklamowa operatora cyfrowej telewizji kablowej Multimedia Polska, a wraz z nią promocja dla nowych abonentów sieci.

Poprzez hasło "HollyVOD w Twoim domu" operator chce przede wszystkim promować swoją flagową usługę, czyli cyfrową telewizję kablową z funkcjonalnością wideo na żądanie (VoD), którą oferuje jako jedyny operator kablowy w Polsce.

Kampania obecna jest na antenie ogólnopolskich telewizji, stacji radiowych i internetu. Dodatkowo reklamy pojawią się na autobusach i tramwajach w 26 miastach i na wielkoformatowych siatkach. Zaplanowane są także działania BTL (akcje promocyjne i ulotki) oraz marketing bezpośredni.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Panmedia Western.

Kampanii towarzyszy promocja skierowana do nowych abonentów Multimedia Polska. W jej ramach przez trzy miesiące mogą oni oglądać cztery cyfrowe pakiety operatora (Basic, Kids, Film i Adult) za połowę ceny (29 zł), przez ten sam okres mieć dostęp do pakietu HD z czterema stacjami za darmo i obejrzeć dwa filmy w ramach usługi VoD, także bez opłat.

Autor: km

Więcej informacji: Multimedia, Multimedia Polska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas