Reklama 2008-03-10
0

MRM Worldwide i Universal McCann inwestują w eyetracking

Agencja interaktywna MRM Worldwide wraz z domem mediowym Universal McCann zakupiły dwa urządzenia umożliwiające prowadzenie badań śledzenia wzroku (eyetracking).

Pierwszy, do wykorzystania w ramach badań związanych z użyciem internetu, drugi - m.in. do badań reklam prasowych, telewizyjnych oraz badań opakowań.

- Obydwa urządzenia poszerzą ofertę firmy o badania z tzw. nurtu User Experience, związane z odbieraniem marki przez konsumentów oraz użyteczności stron internetowych. Badania będą prowadzone w ramach działu MRM Experience - mówi Małgorzata Olszewska, prezes MRM Worldwide Polska.

W Universal McCann badaniami eyetracking zajmie się Anna Niemczyk - senior research analyst, która jest odpowiedzialna także za prowadzenie badań trackingowych (atrybuty i świadomość marek, reklama) oraz pracuje przy nowym projekcie badań - wirtualnej etnografii.

W ramach zakupów została także podpisana umowa partnerska między firmami Tobii ze Szwecji oraz grupą McCann Erickson.

Autor: kk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter