Reklama 2010-12-15
0

Moda na odblaski w kampanii „Włącz myślenie” (wideo)

W telewizji ruszyła kolejna odsłona kampanii społecznej „Włącz myślenie”. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowały firmy San Markos, Papaya Films i Box.

Spot wykorzystywany w rozpoczętym właśnie etapie kampanii „Włącz myślenie” pokazuje porozumienie między poszczególnymi uczestnikami ruchu drogowego, które symbolizuje „widzialna ręka”. Z jednej strony przekaz zachęca pieszych – z których udziałem w okresie jesienno-zimowym ma miejsce najwięcej wypadków na drogach – do noszenia świateł odblaskowych. Z drugiej strony spot ma na celu przekonanie kierowców, by większą uwagę zwracali na przechodniów i rowerzystów.

Kampania „Włącz myślenie” jest prowadzona przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego od kilku lat. Poprzednia odsłona akcji ostrzegała przed jazdą z nadmierną prędkością, pokazując jej tragiczne skutki (więcej o tym).





Spot wykorzystywany w obecnym etapie akcji przygotowały agencja reklamowa San Markos (kreacja), studio Papaya Films (produkcja) i firma Box (postprodukcja). Filmik od 10 grudnia jest emitowany w TVP 1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych tych stacji.

Autor: tw

Więcej informacji: Włącz myślenie

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas