Internet 2014-01-14
0

Mobilny Michał reklamuje Allegro.pl jako „pełne pomysłów” (wideo)

Shutterstock.com Shutterstock.com

Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Allegro.pl prowadzonej pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group Poland, Film Produkcja, Televisor i Starcom.

Bohaterem nowej odsłony kampanii Allegro.pl jest mobilny Michał - pasjonat biegania, który będąc non stop w ruchu, może poprzez aplikację mobilną kupić na tym portalu nowe buty. Reklamy informują, że z Allegro.pl na smartfonach i tabletach korzysta już prawie 3 mln osób.

To kolejny etap trwającej od września ub.r. kampanii prezentującej nowe funkcjonalności Allegro.pl. We wcześniejszych reklamach opisywane były Standard Allegro i Strefa Marek (obejrzyj to), zakupy na raty PayU (zobacz ten spot) oraz Program Ochrony Kupujących (obejrzy to).


Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (stacje główne i tematyczne, m.in. z oferty TVN, Polsatu i TVP) oraz internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, o2.pl, strony Grupy Gazeta.pl, GG, ipla.pl, TVNplayer.pl, VoD.pl, YouTube, serwis Pelnepomyslow.allegro.pl).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland. Spoty wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk, ich produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

W październiku ub.r. Allegro.pl odwiedziło 12,31 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie 2,86 mld odsłon, a każdy spędził w nim średnio 3 godziny i 21 minut (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor: tw

Więcej informacji: Allegro.pl

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas