Przeciętny użytkownik mobilnego internetu odwiedza ponad 160 mobilnych witryn dziennie.
Tymczasem tzw. 'heavy users' za pomocą urządzeń mobilnych logują się do sieci do 10 razy dziennie i spędzają online do 2,5 godziny - informuje serwis Brand Republic, powołując się na badanie przeprowadzone przez mobilny serwis społecznościowy Itsmy.com.
Badanie pokazało, że tylko 1/3 respondentów rzadziej korzysta z mobilnego internetu, aby oszczędzać pieniądze w związku z kryzysem gospodarczym.
Najwięcej czasu badani przeznaczają na wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail, sprawdzanie co ich znajomi robią online oraz umieszczanie w sieci zdjęć i treści wideo.
Ponad 90 procent respondentów stwierdziło nawet, że jeszcze częściej korzystałoby z mobilnego internetu, gdyby miało dostęp do rozsądnych cen, wyższych prędkości oraz szybszych telefonów z bardziej żywotnymi bateriami.
W przeprowadzonym między wrześniem a listopadem bieżącego roku badaniu udział wzięło 15 tysięcy aktywnych użytkowników serwisu Itsmy.com z całego świata, w wieku od 16 do 52 lat.
źródło: Brand Republic