Internet 2008-05-13
0

Młodzi użytkownicy napędzają wzrost wideo online

W ciągu ostatniego roku po raz kolejny zaobserwowano rozwój pod względem oglądania klipów wideo w sieci.

Stało się tak głównie dzięki trwałemu wzrostowi liczby subskrybentów szerokopasmowego dostępu do sieci oraz rosnącej liczbie opcji oglądania wideo online - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Leichtman Research Group.

31 procent ogółu dorosłych internautów z USA ogląda wideo online co najmniej raz w tygodniu, w porównaniu do 25 procent przed rokiem. 10 procent ogląda też klipy wideo w sieci każdego dnia. Wzrost pod względem korzystania z wideo online zaobserwowano jednak przede wszystkim w przypadku młodszych respondentów.

W porównaniu z ubiegłym rokiem odsetek badanych w wieku od 18 do 34 lat oglądających wideo online co najmniej raz w tygodniu zwiększył się z 28 do 42 procent. Tymczasem w przypadku osób w wieku co najmniej 35 lat wskaźnik ten wzrósł jedynie z 13 do 15 procent.

Z badania Leichtman Research Group wynika również, że 9 procent badanych oglądających filmiki wideo w internecie zdecydowanie zgadza się ze stwierdzeniem, iż obecnie rzadziej oglądają telewizję. Również 9 procent przyznało, że ostatni odcinek programu telewizyjnego obejrzało tydzień wcześniej w sieci.

źródło: Marketing Charts

Autor: km

Więcej informacji: wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas