Technologie 2007-08-01
2

Młodzi kochają nowinki techniczne

Dzieci i młodzież, niezależnie od miejsca zamieszkania kochają nowinki techniczne. Nie jest to jednak miłość do techniki samej w sobie. Telefony komórkowe, iPody i inne gadżety postrzegane są jako czynniki podkreślające status społeczny posiadacza.

Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Microsoft i MTV.

Technologia ułatwia kontakty ze znajomymi, pozwala zdobyć nowych przyjaciół, a także pozwala łatwiej wyrazić swoje uczucia.

Dobrą informacją dla marketingowców jest to, że młodzi ludzie nie przeglądają sieci tak "po prostu". Oni szukają i pragną zdobywać informacje.

Według innych badań są bardziej skłonni słuchać rad przyjaciół i znajomych na temat konkretnego produktu, niż polegać tylko na prestiżu marki. Nie wystarczy już samo uruchomienie strony www. Coraz większego znaczenia nabiera istnienie wewnątrz społeczności internetowych, fora tematyczne, pomoc w rozwiązywaniu potencjalnych problemów, itp.

Autor:

Więcej informacji: nowinki techniczne

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas