Reklama 2024-07-15
0

Młody uczeń i mistrz Niski Ping w kampanii sieci Inea

Operator telekomunikacyjny Inea ruszył z nową kampanią wizerunkową. Po współpracy z youtuberem Karolem „Blowkiem” Gązwą, zostaje blisko tematu gamingu. W akcji wykorzystywany jest hashtag #ineaczej.

W kreacji wykorzystano dobrze znany w popkulturze motyw ucznia i mistrza, jednak ich role zostały odwrócone i stoją w kontrze do tych stereotypowych. W najnowszej historii opowiadanej przez Inea młody uczeń - gracz szuka rozwiązania dręczącego go problemu w mądrościach i tradycji kultury Dalekiego Wschodu. W poszukiwaniach towarzyszy mu doświadczony Mistrz zwący się Niski Ping, który skłania się ku bardziej nowoczesnym, mądrym rozwiązaniom. Niski Ping wskazuje młodemu graczowi, że często rozwiązanie problemu jest dużo prostsze, niż może się wydawać i ma się je tuż pod nosem. 

Odpowiedzią na bolączki gracza jest internet z niskim pingiem od Inea, a do internetu firma poleca swoje pozostałe usługi, dostępne w atrakcyjnych pakietach.

- Kampania traktuje z przymrużeniem oka utarte stereotypy, pokazując tym samym, że usługi Inea są uniwersalne dla każdego, niezależnie od profesji, zainteresowań czy bagażu życiowego. Wskazuje również, że warto myśleć #ineaczej, by pozbyć się ograniczających schematów i wyobrażeń – podano w komunikacie. 

Kampania ruszyła 15 lipca i potrwa do 15 października br. Akcja obejmuje działania w internecie i mediach społecznościowych, a powstała we współpracy z Minima Advertising People, Visual Heads oraz MediaHub.

Inea jest ogólnopolskim dostawcą usług światłowodowych, takich jak internet, telewizja, telefonia komórkowa i stacjonarna. Dociera do 3,5 miliona gospodarstw domowych. 

Autor: pp

Więcej informacji: Inea, kampania reklamowa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter