Program rozrywkowy "Misiek Koterski Show", którego emisję Polsat zakończył w niedzielę, miał w swoim paśmie więcej widzów niż TVN i TVP 2, ale przegrywał z TVP 1. Program cieszył się większą popularnością niż propozycje Polsatu nadawane o tej samej porze rok temu.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, iż emitowany w niedziele o 23.00 show Miśka Koterskiego przyciągał co tydzień 1,09 mln widzów, co dało stacji średni udział na poziomie 18,55 proc. w grupie 4+ i 20,04 proc. w grupie 16-49. Rok temu stacja miała w tym paśmie 980 tys. oglądających i odpowiednio 15,34 proc. i 18,45 proc. udziału.
Zobacz tabelę
W paśmie nadawania programu Polsat znalazł się na drugim miejscu
wśród najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych. Liderem była
wtedy Jedynka, której filmy fabularne wybierało 1,24 mln osób. Za
Polsatem znalazły się TVN (m.in. "TzG - kulisy" i "Orange
Ekstraklasa"; 930 tys.) i Dwójka (m.in. "Grzechy polskie", "Ulic
kultury", koncerty; 414 tys.).
Znacznie gorzej radziły sobie powtórkowe emisje "Miśka...", które
nadawany były w ścisłym prime-time - w poniedziałki o 20.00.
Program śledziło wtedy średnio 730 tys. widzów przy udziale
wynoszącym 5,00 proc. w grupie 4+ i 6,63 proc. w 16-49. Polsat
znalazł się daleko z tyłu za innymi stacjami (TVP 2 miała wtedy
7,65 mln widzów, TVN - 2,4 mln, a TVP 1 - 1,64 mln). Co więcej, rok
wcześniej Polsat w tym paśmie cieszył się większą popularnością -
oglądało go 1,37 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio
9,02 proc. i 12,33 proc.
Zobacz tabelę
Na reklamach nadawanych wokół premierowych odcinków show stacja
zarobiła w sumie 3,4 mln zł, natomiast powtórki przyniosły 5,7 mln
zł przychodów. Trzeba jednak podkreślić, że są to jedynie dane
cennikowe nie uwzględniające rabatów.
Program Miśka Koterskiego najchętniej oglądały kobiety, widzowie pomiędzy 30. a 59. rokiem życia i mieszkańcy średnich i dużych miast.
Zobacz tabelę
Telewizja Polsat nie zdecydowała jeszcze ostatecznie, czy wyemituje
kolejną edycję programu jesienią.