Reklama 2007-08-09
0

Minima dla Metropolii

Agencja Minima przygotowała projekty kampanii launchowej dla czasopisma Metropolia.

Metropolia to miesięcznik prezentujący nieznane dotąd oblicze Poznania. Publikuje wywiady z wybitnymi, często nie znanymi szerszej publiczności, artystami i aktywistami - mieszkańcami Poznania. Jest miejscem dyskusji o przyszłości miasta i jego drodze do czołówki europejskich metropolii.

W ramach kampanii agencja Minima przygotowała layouty prasowe, citylighty oraz projekt papierowego samolotu. Ten ostatni został wykorzystany na potrzeby akcji ambientowej, polegającej na zrzuceniu ów samolotów z wieżowca Akademii Ekonomicznej i innych wysokich budynków Poznania z zaproszeniem na dyskusję o przyszłości miasta. Papierowy samolot jest bezpośrednim przeniesieniem elementu ogłoszenia prasowego, w środowisko miejskie.

Autor:

Więcej informacji: Metropolia, Minima

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas