Reklama 2023-08-30
0

Michał Wolfram na stanowisku dyrektorskim w WebTalk

Do zespołu WebTalk dołączył Michał Wolfram, obejmując dyrektorskie stanowisko w dziale mediów. 

Jako media director Wolfram odpowiada za nadzór implementacji mediaplanów jako integralnej części strategii komunikacyjnej i kreatywnej, podnoszenie kompetencji zespołu mediowego, jakości oferowanych usług oraz poszerzanie oferty WebTalk także o aktywności wykorzystujące niestandardowe kanały w kampaniach.

Wolfram w branży komunikacji pracuje od ponad 8 lat. Wcześniej związany był z agencjami VMLY&R, w których rozwijał swoją ścieżkę kariery od stanowisk specjalistycznych po managerskie i Kerris, gdzie obejmował stanowisko performance marketing leada

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Kompetencje zespołu mediów w WebTalk to m,in, zakup i planowanie mediów digital (social media, programmatic, SEM) i ATL; współpracę z wydawcami mediowymi; implementację kodów trackujących i optymalizację oraz konfigurację narzędzi analitycznych (m.in GA4). W portfolio WebTalk względem stałej obsługi medialnej znajdują się marki, takie jak m.in.: PWC, Olej Beskidzki, Kia Polska, Grycan czy Oclean.

Autor: jd

Więcej informacji: Michał Wolfram, WebTalk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter