Reklama 2011-02-16
0

„Metro” reklamuje się „z widokiem na młodych”

Pod hasłem „Z widokiem na młodych” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa dziennika „Metro”. Akcja jest prowadzona w mediach Agory.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa „Metra” ma podkreślać, że gazeta ta jest kierowana przede wszystkim do osób młodych, dlatego koncentruje się na sprawach szczególnie dla nich istotnych. Akcja pod hasłem „Z widokiem na młodych” obejmuje radio (rozgłośnie Agory), prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki), internet (Gazeta.pl) oraz outdoor (nośniki AMS).


Kampanię przygotował dział promocji „Metra”.

Autor: tw

Więcej informacji: Metro, z widokiem na młodych

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas