Reklama2008-04-14

McCann Erickson autorem nowej kampanii marek Tymbark

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała strategię i kreacjęnowej wizerunkowej kampanii soków, napojów marki Tymbark oraz wodymineralnej Źródło Tymbark.

Pierwszą odsłoną platformy kreatywnej zaproponowanej przezMcCann Erickson jest seria filmów pod hasłem "Wytwórnia Tymbarkprzedstawia". Jest ona narzędziem kreatywnym do realizacji pomysłówreklamowych dla wszystkich linii marki Tymbark.

Kampanię można oglądać m.in. w TVP, Polsacie, TVN-ie, MTV, Viva,Hallmark.

Autor:pr

Więcej informacji:McCann Erickson, Tymbark

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter