We wrześniu br. rozpoczęła się kampania #DziękujemyŻePijecieMleko. Kampania jest finansowana z Funduszu Promocji Mleka, a jej ambasadorką została prezenterka telewizyjna, prowadząca program "Rolnik szuka żony" Marta Manowska. Za realizację akcji odpowiada agencja Marketing & Communications Consultants w konsorcjum z domem mediowym MediaOn.
Kampania #DziękujemyŻePijecieMleko będzie realizowana do listopada br. Swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę branżową, internet oraz outdoor.
Akcja skierowana jest do konsumentów, którym hodowcy bydła i producenci mleka chcą podziękować za to, że świadomie wybierają polskie mleko i jego przetwory. To także okazja, by wesprzeć i docenić ciężką pracę, serce i pasję samych hodowców, dzięki którym na polskie stoły trafiają wysokiej jakości produkty.
Jak podają twórcy akcji, działania mają na celu "podnoszenie świadomości na temat roli mleka w diecie dzieci i dorosłych oraz obalanie mitów o jego szkodliwości".
Działaniami komunikacyjnymi oraz koordynacją projektu zajmuje się agencja Marketing & Communications Consultants w składzie Agnieszka Bajur - prezes zarządu, Sylwia Samborska - group account manager oraz Monika Gajo - senior account executive. Za planowanie strategiczne i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn reprezentowany w projekcie przez Agatę Kin – media manager. Prace kreatywne powierzono Locomotif Studio Projektowe. Współpracę nawiązano na drodze przetargu.