Reklama 2024-03-08
0

Marka Pukka pozostaje klientem Dziadka do orzechów

Lipton Tea and Infusions, właściciel marki Pukka, zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Dziadek do orzechów na 2024 rok.

Współpraca marki Pukka z agencją Dziadek do orzechów rozpoczęła się w 2021 roku i obejmuje przede wszystkim realizację strategii komunikacji marki w social media, koncepcje i realizacje aktywacji konsumenckich, a także wsparcie działań influencer marketingowych.

W tym roku współpraca z agencją zostanie poszerzona o planowanie, przygotowanie i koordynowanie działań offline budujących trial i sprzedaż wśród grupy docelowej, które będą wsparte aktywacjami online. Inspiracją do tego typu działań stały się poprzednie kampanie, które okazały się na tyle skuteczne, że znacznie poprawiły rozpoznawalność marki w mocno sprecyzowanej grupie docelowej.

- Są tacy klienci, z którymi współpraca to czysta przyjemność. Dlatego ogromnie się cieszymy, że Pukka po raz kolejny nam zaufała. Przed nami sporo pracy, której efektami  będziemy chwalić się już wkrótce - mówi Ewelina Kotarska, senior account manager w Dziadku do Orzechów. 

Autor: bg

Więcej informacji: Pukka, Dziadek do orzechów

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas