Reklama 2008-08-05
1

Mariusz Kozak-Zagozda odchodzi z LPP

Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor ds. strategicznych projektów marketingowych w LPP SA (właściciel m.in. marek Reserved, Cropp i Esotiq), po sześciu latach pracy rozstaje się z firmą.

Kozak-Zagozda formalnie pracę w LPP SA zakończy w połowie sierpnia. Swoje odejście tłumaczy przyczynami rodzinnymi. - Szukam nowego wyzwania w Warszawie - mówi nam pytany o dalsze plany zawodowe.

kozak

Mariusz Kozak-Zagozda zanim został dyrektorem ds. strategicznych projektów marketingowych LPP SA, był dyrektorem marketingu tej spółki, a wcześniej dyrektorem marketingu należącej do niej sieci Cropptown. Przez cały swój sześcioletni okres pracy w gdańskiej firmie pełnił też funkcję jej dyrektora kreatywnego.

Podczas swojej pracy w LPP SA Kozak-Zagozda stworzył m.in. logo Cropptown i nazwę Esotiq. Wykreował także większość kampanii reklamowych realizowanych w ostatnich latach dla Reserved oraz Cropptown, wprowadzając tę pierwszą markę do telewizji i zmieniając jej wizerunek na silnie związany z modą. Przez ostatni rok namówił do współpracy uznanych polskich projektantów Marcina Paprockiego, Mariusza Brzozowskiego i Gosię Baczyńską, którzy dla Reserved przygotowali specjalne kolekcje.

Autor: pp

Więcej informacji: LPP, Mariusz Kozak-Zagozda

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter