Telewizja 2010-02-02
0

Marek Wojciechowski dyrektorem handlowym TV Puls

Telewizja Puls utworzyła stanowisko dyrektora ds. handlowych, które objął Marek Wojciechowski.

Będzie on odpowiadał za wszelkie kwestie związane ze sprzedażą czasu reklamowego, a w szczególności realizację przyjętej przez spółkę strategii działań sprzedaży reklamowej i sponsoringowej. Będzie zajmować się też pozyskiwaniem nowych źródeł przychodów stacji.

Rozwój oferty sprzedażowej TV Puls to konsekwencja rosnących wyników oglądalności kanału. W styczniu br. jego udział w rynku wynosił 1,38 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 0,89 proc. (dane AGB Nielsen Media Research). Reklamy w TV Puls sprzedaje spółka At Media.

Marek Wojciechowski ostatnio zarządzał działem handlowym w firmie Program zajmującej się dystrybucją kanałów tematycznych. Wcześniej pełni funkcję dyrektora handlowego Radia Eska (Grupa Time) oraz piastował analogiczne stanowisko w Radia Pogoda i Radiu Klasyka (oba Agora SA).

Autor: Patryk Pallus / pp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter