"Puls Biznesu" wzmacnia zespół. Dołączył nowy menadżer ds. subskrypcji
Dziennik “Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) rozwija dział sprzedaży w zakresie subskrypcji. Na początku styczniu br. do zespołu dołączył Marcin Sobczak, który objął funkcję senior sales B2B managera. Odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych partnerstw i współpracę korporacyjną subskrypcji tytułu.
– Zespół sprzedaży subskrypcji ma w tym roku ambitne cele. Tym bardziej potrzebujemy kompetentnych, zaangażowanych managerów. Marcin Sobczak posiada duże doświadczenie w obszarze subskrypcji, dzięki czemu możemy podejmować nowe inicjatywy od samego początku naszej współpracy. W 2025 roku będziemy kłaść w „Pulsie Biznesu” zwiększony nacisk na new business, jak również skalowanie dotychczasowych umów i wierzę, że Marcin będzie silnym wsparciem w realizacji naszych planów – przekazał mediom Szymon Jabrzyk, szef sprzedaży subskrypcji w „Pulsie Biznesu”.
Czytaj także: “PB” z nowym cyklem specjalnym
Marcin Sobczak w “Pulsie Biznesu”
Marcin Sobczak to manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania sprzedażą B2B i B2C, obsługą klienta, jakością sprzedaży i obsługi oraz partnerstwami strategicznymi dla produktów subskrypcyjnych. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Canal+ Polska czy Ringier Axel Springer Polska, gdzie w ostatnich latach budował partnerstwa i współprace strategiczne związane z subskrypcjami.
W „Pulsie Biznesu”, jako senior sales B2B manager, odpowiedzialny będzie przede wszystkim za rozwijanie istniejącej bazy subskrybentów B2B.
Aktualnie serwis pb.pl ma ponad 32 tys. płatnych subskrypcji.
Dołącz do dyskusji: "Puls Biznesu" wzmacnia zespół. Dołączył nowy menadżer ds. subskrypcji