Reklama 2022-02-18
0

Marcin Bugajski szefem działu SEM&programmatic w MediaHub

Dom mediowy MediaHub połączył działy SEM i programmatic. Nową komórką kieruje Marcin Bugajski.

Jak podano w komunikacie "ruch ten jest częścią strategii rozwoju firmy. Nowa struktura ma połączyć kompetencje MediaHub w zakresie SEM, programmatic, business intelligence oraz analityki webowej".

- Połączenie dwóch tak istotnych działów jest kolejnym krokiem w realizacji naszej strategii integracji i rozwoju kompetencji digital & data w MediaHub - mówi Jakub Bieńkowski, group chief digital officer. - Nasi klienci oczekują, i słusznie, że proponowane przez nas działani będą się mocno ze sobą zazębiać, uzupełniać, a nawet wzajemnie napędzać. Nie wykorzystanie tej szansy byłoby zmarnowaniem olbrzymiej okazji do budowania przewagi rynkowej marek które z nami współpracują.

 

 

Autor: bg

Więcej informacji: Marcin Bugajski, MediaHub, SEM, programmatic

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas