W minioną sobotę Telewizja Polsat zakończyła emisję drugiej serii sitcomu "Mamuśki". Druga odsłona komediowej produkcja przegrała z propozycjami pozostałych głównych kanałów. Miała także niższą widownię od pierwszego sezonu, dlatego Polsat nie planuje nakręcenia dalszych odcinków.
Średnia oglądalność drugiej serii serialu "Mamuśki" wyniosła 1,96 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 14,18 proc. (w grupie 4+) i 16,30 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Wyższą widownię od drugiego sezonu sitcomu miała pierwsza seria "Mamusiek" emitowana wiosną w czwartki o 22.00. Oglądało ją średnio 2,14 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 18,72 proc. i 20,46 proc.
Zobacz tabelę
W czasie nadawania serialu (soboty 19.30) Polsat zajął dopiero czwarte miejsce pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP 1, nadająca w tym czasie "Wiadomości" i "Sport", które wybierało 4,75 mln widzów. Na drugim miejscu znalazła się stacja TVN ("Sport"; "Prognoza pogody"; "Uwaga!"; 2,42 mln), tuż za nią uplasowała się TVP 2 (gł. "Europa da się lubić"; 2,41 mln).
Zobacz tabelę
Jak wynika z danych telemetrycznych drugi sezon sitcomu oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej czterdziestki, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym
Zobacz tabelę
Polsat nie planuje nakręcenia kolejnych odcinków "Mamusiek".