Prasa 2009-02-13
0

'Mamo, to ja' liderem, mimo mniejszej sprzedaży

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w listopadzie 2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice" (G+J Polska).

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w listopadzie 2008 r. wyniosła 107 313 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w listopadzie sprzedał się w ilości 86 419 egz. (wzrost o 1 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (spadek o 21 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Mam dziecko".

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter