Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w listopadzie 2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice" (G+J Polska).
Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w listopadzie 2008 r. wyniosła 107 313 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (Wydawnictwo
Bauer), który w listopadzie sprzedał się w ilości 86 419 egz.
(wzrost o 1 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko"
(Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (spadek o 21
proc.).
Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego
miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował
miesięcznik "Mam dziecko".